Muutoksia tuleviin kampanjoihin

Work in progress, ei lukkoon lyötyjä

Taikuus

  • Essence kokonaan pois
  • Power Perception pois
  • Power pointit regeneroi 1 / päivä
  • Esineistä voi imeä power pointteja
  • Mahtipistemiinukset pois
  • Adderit ja multiplierit muuttuvat powerpoint-pattereiksi
  • Detect Channeling, Mentalism muuttuvat "target(s) per caster level"
  • Attunementilla saa vain esineen perusidean tai pääominaisuuden selville, muut tulee esille käytön tai jonkun tilanteen myötä.
  • Armor & Weapon Evaluationilla saa selville esim. taisteluun vaikuttavat maagiset bonukset (+10M jne).
  • Talentit

  • Kaikki pitäisi käydä läpi?
  • Sitoa jokin flaw-lista jokaiseen talenttiin, jos ottaa talentin pitää valita myös flawi tietystä poolista
  • Talent, jolla voi muuttaa toissijaisen kyvyn E-kyvyksi
  • Muut

  • Yrttien käyttöä pitäisi kannustaa?
  • TaisteluXP pois, ongelmanratkaisuXP tilalle, XP-pool koko ryhmälle joka sitten jaetaan.
  • Kampanja

  • Suora jatkumo nykyiselle? Ei suoraa jatkumoa.
  • Alkaa 5-10-20-30 vuoden päästä nykyisestä? Siten, että nykyiset hahmot voisivat tulla NPC:nä vastaan
  • Urbaani aloituspaikka jossain kauempana Saaresta? Itä? Etelä? Länsi? Valmisskenaario tai kampanja alkuna.
  • Taikuus on ehtinyt muuttumaan, eli hahmot voi rakentaa sen varaan.
  • Kuinka paljon sidottu nykyiseen kampanjaan?
  • Uusi pääjuoni, mikä se on ja mihin se liittyy?
  • Esim. haamuja voi lyödä normaalilla aseella, mutta HP-vahinko puolitetaan ja kritin vakavuus putoaa yhdellä.
  • Aloitustaso 4.
  • Uudet hahmot ovat esim. Veitsen Veljeskunnan asialla (tai entisiä jäseniä).