Kuittaa.fi
Muutoksia tuleviin kampanjoihin
Work in progress, ei lukkoon lyötyjä
Taikuus
Essence kokonaan pois
Power Perception pois
Power pointit regeneroi 1 / päivä
Esineistä voi imeä power pointteja
Mahtipistemiinukset pois
Adderit ja multiplierit muuttuvat powerpoint-pattereiksi
Detect Channeling, Mentalism muuttuvat "target(s) per caster level"
Attunementilla saa vain esineen perusidean tai pääominaisuuden selville, muut tulee esille käytön tai jonkun tilanteen myötä.
Armor & Weapon Evaluationilla saa selville esim. taisteluun vaikuttavat maagiset bonukset (+10M jne).
Talentit
Kaikki pitäisi käydä läpi?
Sitoa jokin flaw-lista jokaiseen talenttiin, jos ottaa talentin pitää valita myös flawi tietystä poolista
Talent, jolla voi muuttaa toissijaisen kyvyn E-kyvyksi
Muut
Yrttien käyttöä pitäisi kannustaa?
TaisteluXP pois, ongelmanratkaisuXP tilalle, XP-pool koko ryhmälle joka sitten jaetaan.
Kampanja
Suora jatkumo nykyiselle? Ei suoraa jatkumoa.
Alkaa 5-10-20-30 vuoden päästä nykyisestä? Siten, että nykyiset hahmot voisivat tulla NPC:nä vastaan
Urbaani aloituspaikka jossain kauempana Saaresta? Itä? Etelä? Länsi? Valmisskenaario tai kampanja alkuna.
Taikuus on ehtinyt muuttumaan, eli hahmot voi rakentaa sen varaan.
Kuinka paljon sidottu nykyiseen kampanjaan?
Uusi pääjuoni, mikä se on ja mihin se liittyy?
Esim. haamuja voi lyödä normaalilla aseella, mutta HP-vahinko puolitetaan ja kritin vakavuus putoaa yhdellä.
Aloitustaso 4.
Uudet hahmot ovat esim. Veitsen Veljeskunnan asialla (tai entisiä jäseniä).